Communicatieadvies

Af en toe een boodschap de wereld in slingeren is wat de meeste organisaties doen. Maar je gaat pas echt publiek trekken als je planmatig en doeltreffend communiceert.


Als je je boodschap en uitingen echt goed op een rijtje wilt krijgen, zorg dan dat je een lekker praktisch en haalbaar contentplan hebt hiervoor.  Zo eentje dat bijgesteld wordt op basis van ervaringen in de praktijk. Een planning waarvan iedereen zin krijgt om ermee aan de slag te gaan. Met een strategie beken je kleur. Dat is niet alleen mooi, maar zet ook aan tot beweging. 

 

Waar help ik bij:

  • (Online) contentplan en -planning
  • Huisstijlontwikkeling
  • Bedenken en uitvoeren van campagnes

 

Als je weloverwogen je doelgroep gaat bewerken dan gebeurt er wat. En weloverwogen betekent passend bij de doelgroep, jouw bedrijf en tijd en uiteraard budget. Online/offline; samen bepalen we juiste mix, waarmee we de wereld net een beetje mooier kleuren.

 Beken kleur  

Welke kleur dat ook is, dat maak niet uit. Als we maar zorgen dat we jouw doelgroep op de juiste manier boeien. En dat doen we samen. Planmatig en doeltreffend. Starten?

  Contact opnemen

Strategie in één dag

We nemen even afstand van kantoor en onze dagelijkse sleur. Op een creatieve plek in de natuur leggen we samen een basis voor een praktisch communicatieplan en -planning.

Wat gaan we doen

Teksten 

Ik speel met jouw gedachten en verpak deze in kleurrijke tekst. Dat is een garantie. Dat ik prikkel om het beste in jou en jouw product naar boven te halen, krijg je er gratis bij. 

Meer over teksten

 Online presenteren 

Ook in het online speelveld gaat het om binding en beleving. Voor een onderscheidende profilering van je merk is een realistische strategie van ongekend belang. 

Meer over online presenteren